خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

لینک دوستان
Links

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

معنی اکونومی در بلیط هواپیما
نویسنده : مسعود پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 3:08

صندلی های اکونومی، صندلی های معمولی بوده و بسته به نوع هواپیما در ردیف های دو سه دو، دو چهار دو یا سه سه در کنار هم قرار گرفته میشود.

معنی اکونومی در بلیط هواپیما در طول پرواز برای آسودگی مسافران و اینکه مسافر تایم خود را به راحتی بگذراند مجله یا روزنامه در اختیارشان قرار می دهند و یا گاهی در سفرهای طولانی تصاویری از جاذبه های ایران و یا یک فیلم کوتاه برای مسافر پخش میشود، اگر پرواز مسافر شب باشد پتو و بالشت در اختیار مسافر قرار میگیرد.

بازدید : 270
برچسب‌ها :
راهنمای رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت ها
نویسنده : مسعود پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 2:50

برای اینکه بتوانید به سایر کشورها به ویژه کشورهای ارویاپی درخواست ویزا بدهید، باید رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت را آماده کنید. داشتن رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت یکی از مهمترین کارهای شما برای مسافرت به اروپاست.

بسیار مشاهده شده که بسیاری از آژانس ها در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی از مشتری، اقدام به ارائه واچر صوری جهت ارائه به سفارت می نمایند در حالیکه سفارتخانه ها برای صدور ویزا، صحت کلیه مدارک از جمله رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت را به دقت بررسی می کنند و علی رغم کامل بودن سایر مدارک متقاضی، به دلیل صوری بودن واچر ممکن است از صدور ویزا برای متقاضی خودداری نموده و به اصطلاح درخواست ویزای او را ریجکت کنند.

آژانس هایی هم هستند که در ازای دریافت مبالغ قابل توجهی، اقدام به رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت و ارائه واچر واقعی هتل می کنند. منظور از واچر واقعی، واچری است که اگر سفارت رزرو انجام شده را با هتل چک کرد، درستی واچر تایید شود.

بازدید : 320
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 66
تعداد کل نظرات : 0